Uppladdningsdag 2.

Dagens största händelse, Limericks kastration. så fruktansvärt vidrigt. Pappa orkade inte vara kvar så han gick så fort han fick bedövningen. Själv stod man ju kvar som stöd till den den halvsovande lilla skrutten. Jag tänker inte beskriva det så ingående, men det var mycket blod kan jag lova - för mycket. Nu är det värsta över tänker ni, men icke för jag ska tvätta det nu varje dag. det innebär att jag ska se såret på nära håll varje dag, usch stackars Lilla Ludde.
Blev ju inte så mycket skola för mig idag, skönt att jag missade veckans längsta dag:)

Red en tur med Muzze när vi kom tillbaka. Jidde var med och gjorde sällskap. M var smidig och pigg, så uppladdningen går som den ska.
Blev så jävla förbanad förut! Sådär att jag nästan började grina ;) Förstår inte hur folk har mage att klaga på alla andra men fixar inte något själv. Riktigt dålig stil, särskilt när man går ut och skriver massa skit på typ forum och liknande. Skärp er!

Nu ska jag byta datorn mot tv:n och se desperate housewifes. ♥
/ - Kajsa

Jag lider med min älskade skrutt ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

jag tror jag vet vad du menar =/ <3

2009-05-05 @ 22:07:17
URL: http://ihuvudetpahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0