Uppladdningsdag 3.

100% plugg idag. Har fått så himla mycket skolarbete nu, förra veckan var det ingenting. Denna veckan blev det en bomb med massa saker i alla ämnen. Har försökt gjort undan så mycket som möjligt nu ikväll men det finns en hel del kvar.
Limerick mådde bra idag, fick stå inne. Ingen feber och var så pigg när vi tog en liten promenad. Bet mig i armen gjorde han också, pain! Det skulle bli bättre när han blev valack just de.........
 Helena fick tvätta det gulliga lilla såret åt mig, pallade inte att kolla. Herregud jag som vill bli veterinär, hejdå till den karriären?
Muzze blev bara borstad och fixad idag, fick stå i skuggan av lillebrorsan. Jag tror inte han led direkt.
Ska ta mig en dusch snart och ladda inför nationella i engelska imorn. bitti. Mitt sämsta läs och hör.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0