Uppladdningsdag 4

Nu närmar det sig med stormsteg :D Har inte hunnit bli nervös än, för det är för mycket i skolan just nu.
Hade NP i engelska imorse, körde totalt. Kändes som jag inte fattade någonting och bara gissade. Pappa sa förut när vi var på väg hem ; då blir du väl underkänd då om du inte fatta nåt. Tack för stödet pappsen.
Har gjort mer samhäll idag, allt är nästan nerskrivet nu ska bara allt läras in. Jag, Emma, Evelina och Rebecca var ambitiösa förut och stannade kvar i bilblioteket efter skolan, hela naturuppgiften är nu fixad härligt!

Stallet efter skolan, såklart. En joggingrunda med Muzze och en promenad med Limen blev det. Klarade av att tvätta hans sår själv idag, bra va? Lite för hög temp hade han men mår bra i övrigt så jag är inte orolig än iaf.
Imorgon sover jag hemma hos familjen Cederin, ett tag sen nu.
Måste gratulera Helena till andraplatsen idag med Pelle Plopp, snygg tid i årsdebut.en Hoppas bara han håller ihop så springer han snart ifrån Muzze lätt!
Nu ska jag sova, för jag är fruktansvärt trött.
puss.
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: julia

jadu kajsi... ser jättetugnt ut för dig i engelska nu, d blir nog bara mvg för dig:p

2009-05-09 @ 18:05:43
URL: http://yolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0