Uppladdningsdag1.

ÅÅÅHHH nu är det igång igen. På lördag bir det årsdebut för Muzze kommer bli grymt kul. Läget är "iskallt" på travspråket. Riktigt rötet massa tillägg på bra hästar, det kommer bli svårt att komma ikapp. Men vet aldirg vad Muzze har för ess innanför rockärmen, haha han kan slå till och springa riktigt fort, om han vill! Det är just de som är problemet, han vill inte springa alla dagar. Iaf började uppladdningen idag. Lång borstning och en liten promenix och bete på ängen för att få upp humöret på gubben lite, inte vet jag om det funkar men man måste prova. Med från stallet är även Jidde som kvalar, det kommer gå bra. Shiet nu längtar jag och blir rånervös, dålig sömn den här veckan.

Råkade nyss riva mig på stolen så det blev en risp och lite blod på foten, aj!
Jag får dagens pucko priset idag, låste in hela nyckelknippan i skåpet. Jippie, springa köpa nytt lås medan Rebecca och Evelina bad vaktmästaren att klippa upp mitt gamla. Bra jobbat Kajsa.
puss♥
/ -Kajsa

all min lediga tid kommer denna vecka gå ut på att försöka få godingen pigg och springglad :D
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0