Duktiga Kajsa

Jag sitter i mörkret i datarummet, lampan är trasig och vi har inga som passar. Bärbar dator? ja tack!
Idag har jag vart duktig. Har skött provlopp på banan och hjälpt barnen på travskolan. det funkade bra.
Åkte med Helena & Peter upp till stallet förut. Kungarna blev ordentligt omskötta. Muzzze var dock helgrisig att ta in idag, börjar lukta lite form kanske. Limerick var mest söt, dampade bara när jag skulle tvätta såret på hans ben.
När jag kom hem sen var det bara att fortsätta med städningen av mitt rum. det blev väldigt bra och mysigt nu med nya gardiner, mattor och ommöblering. selma försstörde det hela förut genom att välta u en mina blomkrukor, jord över hela mitt nystädade golv och den nya mattan, jippie ibland är det underbart att ha kattunge.
Ikväll var det äntligen dags för robinson, gud jag är helt fast och har längtat hela veckan. Hejar på Lukas, som för övrigt börjar bli väldigt mager. Haha jag ser själv vad jag har skrivit nu, jag är nörd.
Imorgon gör den hemmabyggda amerikanska sulkyn årsdebut, vilket betyder snabba tider.
Puss ♥
/ - Kajsa

Bara för att jag vill ska ni få två bilder av min snygga fondvägg ;)
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0