Valborg

Igår var det fjortisarnas afton, med andra ord valborg.
Min kväll spenderades hemma hos Emma, med henne & Rebecca. Matlagningen och lite mys innan vi drog oss ner mot stan och senare hem till Rebecca. Där bagarpöjken hade somnat på deras balkong, herregud jag kunde inte sluta skratta.
Bilden snoddes ifrån Emma, hihi bara för att hennes kamera äger ut alla andras




Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon. Sedan åkte jag, mamma och Pappa till Ikea, inhandlade lite nya saker till mitt rum som ska fixas till imorgon. Blev även ett besök på Bergvik, inga köp där men mamma och jag ska på stan imorgon så vi får se om det kanske kan bli något då. Pappa följde med upp till stallet sen. Körde Limerick åt mig när jag körde Muzze. M var lite stel efter massagen i onsdags. L sprang på som aldrig förr och gasade förbi M på rakbanan, lite imponerad blev jag av både pappa och lilla Ludde, som för övrigt fyller tre år idag!  

/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0