Åhhh vilken härlig dag!

Idag har jag: 
• Vart på äckliga älvkullen och haft biologi, där fanns nya stolar som var sköna för röven att sitta på i 2,5 timmar!
• Ätit lunch med de söta killingarna Sandra & Ida, vi hade en trevlig stund!
• Spelat volleyboll på idrotten, gick sämst & jag blev förbannad!
• Smygätit choklad på spanskalektionen!
• Pussat & fixat M och L!
Ett litet urval från dagen. Inte bäst, inte sämst.
Snart ska jag krypa ner under täcket, kunde inte somna inatt så jag antar att det kommer märkas imorgon.
 ♥
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: sandra johansson:D

ja de var en trevlig lunch ;)

vi får hitta på något nån dag? :)

2009-11-10 @ 17:53:08
Postat av: Kajsa svarar Sandra

Kanske ska bli tradition? ;)

ja det måste vi verkligen,va alldeles för länge sen nu. Saknar dig! <3

2009-11-10 @ 22:12:37
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/
Postat av: sandra johansson:D

ja visst ;)

saknar dig med :) kan vi inte ta nästa helg? =)

2009-11-12 @ 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0