Dagens...

Min i-phone har nu kommit!!!! fast jag kan inte använda den än, abonnemanget kommer inte förens om fyra dagar ungefär. Har fingrat lite på broders, vet inte vad jag tycker egentligen mer än att jag kommmer få vara livrädd att tappa den jämt och ständigt.
Jag & Helena var på stan efter skolan idag. Köpte ett par mörkblå chinos från peak, en lång t-shirt från åhlens och ett linne från sisters, ska dock lämnas tillbaka eftersom det var ett långt linne och jag ska ha ett kort (märkte inte detta i affären) Bortskämd skitunge sa pappa när jag kom hem och ville ha betalt för halva brallorna. Han kan skylla sig själv, jag var fan inte bortskämd direkt när jag ploppa ur magen så det är nog hans eget fel!

Vi tog bussen till Helena, jag gick ut till hästarna och hon in till huset. Fixade klart allt där innan pappa kom och jag fick köra ner till stora vägen :D
Borde plugga lite sam också, prov nästa vecka och jag kommer inte kunna läsa i helgen eftersom jag ska till Sthlm på möten då. Får nog bli det innan jag ska duscha och sova!
Kör på en liten dagens också!

Dagens..
Bästa: VG+ på matteprovet satt inte helt fel!
Sämsta: (även morgondagens) svininfluensa spruta som alla blir sjuka av och jag ska ta den imorgon.
Klädsel: sammtetstights, långt linne, jeansskjorta och en kofta.

/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0