Hard work work.

Nu är min arbetsdag slut. Skola, garderoben på travbanan och sen tavelmakare, fina grejer det!
Hade löjligt lätt samprov på FN förut, (kanske bara jag som tror att det var enkelt så får jag jätte dåligt betyg sen) Efter skolan var det garderoben på travbanan som gällde, ganska tråkigt att behöva vara övertrevlig och social mot aningen jobbiga människor som glömmer saker i fickorna och tappar bort nummerlapparna.
När jag sedan kom hem därifrån hade jag en liten paus. Såg Hubbub på datorn, som startade på Åby ikväll. Diskvalificerades för passgång som tvåa, men han var riktigt bra efter att ha tagit en rejäl galopp redan efter 350m och gått ikapp igen. Läste på Gooparnas hemsida att banan inte passade honom riktigt idag, hoppas det är hela förklaringen.
Nu ikväll har jag suttit med konstruktionen av vinnartavlorna till höstmötet på söndag. Det var inte alltför enkelt med papper, bilder, saxar och lim överallt. Fast nu är alla fem klara och jag tycker de ser ganska proffsiga ut ändå. Är väl alltid någon som kommer klaga över dom och då jävlar kan de göra sina tavlor själva nästa gång!
Har studiedag imorgon, såååå skönt med lite långhelg, det behövs!
Kram
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: emma

danke schön vännen! yess det får du göra, så får du sno med dig massa musik också ;)

2009-11-21 @ 22:31:49
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0