Helg.

Körde en liten spa-kväll i min ensamhet, mysigt även om jag kanske hade kunnat lyxa till det lite mer... Blev iallafall en ansiktsmask och ett bad med massa badolja i så nu är min hud helt babylen. Lyckades äntligen se ett helt idolprogram (första gången iår) Tycker Tove va extremt bra så nu halvligger jag i sängen och lyssnar på hennes låt.
Tog en liten promenad med Limerick förut, hans mage är uppsvälld som en ballong. Blev bättre faktiskt, även humöret steg på skalan. Imorgon åker vi till Eskilstuna på BC-finaler. Kommer bli grymt! Pappa gick runt och refererade loppet förut, lite olika versoner men slutar alltid med Pebbly seger! Hoppas för allt i världen att han har rätt!
Vad har ni för er i helgen? Själv har jag bara tänkt att ta det lugnt efter en krävande skolvecka, måste nog plugga in lite spanskaglosor men det ska nog gå bra med min nya studieteknik ;)
Ha det bra i helgen♥
/ -Kajsa

                                          Såhär gosigt har jag det i min säng nu! ;)
                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0