I´m alive!

Har inte uppdaterat på ett tag nu, beror på att jag i fredags var halvt handikappad pga. svinsprutan. I helgen nu har jag vart iväg på möten i Sthlm med massa folk från hela Sverige, handlade självklart om ponnytrav. Rätt rolig helg, man får sig en hel del tankeställare om vad en del håller på med egentligen!

Att gå upp till skolan imorse var aningen segt, har inte vart någon sovmorgon den här helgen direkt. Kom upp och hade min kära biologilektion. Sen mötte jag upp Emma för nya äventyr, vi käkade lunch i sundstas matsal. Inte någon händelse som kommer gå till historian som den bästa, Sveriges längsta kö för dålig & äcklig mat i en omysig matsal, hur står ni ut sundstafolk?
Borde plugga till samprovet, som till min stora glädje blev flyttat till på torsdag. Det tackar nog mitt betyg för skulle jag tro.
Har även avmaskad pållarna idag. Muzze var väl lite lagom glad att få en stor spruta intryckt i mungipan med äcklig pasta i. De fick i sig skiten iallafall och bör nu vara fria från maskar i magen ;) (inte för jag tror de har det men in case of lixom)
Nu blir det sängen (är ju redan där men) får se hur det blir med textkommunikationen imorgon, ska eventuellt jobba hemma, beror på om/när min lärare svarar på mitt sms (första gången i hela mitt liv jag smsar en lärare)
Imorgon är en ny dag, tänk på det!
/-Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0