Ny diagnos!

Imorse blev det återbesök hos doktorn. Dagens nya diagnos var öroninflammation. Tar det aldrig slut? Jag har nog haft allt utom magsjuka snart. Har iaf fått penecillin nu så det hjälper förhoppningsvis ganska snabbt. Ögonen börjar faktiskt bli bättre efter att jag har kokat vatten och tvättat dom med!
Orkar inte ens tänka på hur mycket jag har missat i skolan den här veckan.....en hel del skulle jag tro. 
Ikväll startar Hubbub och Piercing på Färjestad, jag får nöja mig med ATG live här hemma för att inte smitta ner någon med alla mina sjukdomar.
Svårt att underhålla sig själv hela dagarna, några tips på vad man kan göra när man är sjuk?
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0