Söndag.

Jag är inte död, jag mår bara inte på topp. Så här sjuk som jag har varit nu den här veckan har jag nog inte varit på flera år. Började ju med feber, ont i halsen och huvudet på onsdagen sen fortsatte det bara med svullna läppar, mer huvudvärk och obeskriviligt ont i halsen. Var hos doktorn i fredags, de tog halsprov och blodprov för massa olika saker. Det visade sig att jag har en virusinfektion och dåliga värden som tyder på att en inflamtion är på G i kroppen och nu mina kära vänner har denna inflamation troligtvis visat sig; I mina ögon. Det rinner, svider och kliar + att dom är röda också. Kan inte någon väcka mig när jag är frisk igen?

Har ändå vart lite piggare lördag-sönndag, så mitt rum har fått en liten makeover. Nya gardiner, julstjärna och ett nytt databord eftersom jag kraschade mitt andra (som var gammalt och dåligt) Så nu är det nytt och fräscht här inne, blev väldigt mysigt. Just det fick upp lite andra tavlor också, bland annat Pebblys vinnartavla från Oaks.
Önskelistan till tomten (läs mamma & pappa) är nästan klar, önskar mig bara jätte tråkiga men nödvändiga saker. Alva 5 år har lärt mig att man kan faktiskt inte få allt man har kryssat för i tidningarna, så vi får väl se vad de väljer.
Igår syndade jag och tog mig ur karentän för några timmar. Följde med pappa upp till hästarna. Vi hade pusskalas för det var länge sen jag var där. Mina fina killar, jag saknar dom i massor. Det ända positiva med att vara borta ett tag är att jag ser hur de har växt, L har blivit så hög och tyvärr tjock, Muzze med, men det är ju ledigt så det är väl ok antar jag.  
Nu ska jag knarka i mig några ipren och lägga mig igen. JAG VILL BLI FRISK NU!
KRAM
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0