Söndag.

Skam den som ger sig säger jag bara. Satt i 45 min för att få på sista avsnittet av ensam mamma söker på datorn, I know lite nördigt men jag är bara så fast. Tillslut lyckades jag iallafall och fick avnjuta det underbara avsnittet.
Sov bort halva dagen, vaknade någon gång vid tio och orkade knappt öpnna ögonen, sov ett par timmar till helt enkelt. Resultat av det är att jag inte kan somna nu istället, inte så bra.
Pappa och jag va hos hästarna förut, tog en promenad med dom. Mötte Barizos hundklubb, blande känslor från M&L även från hundarna tror jag. M blev lite depp när vi kom tillbaka och hans bästis skulle åka på semester(?) Nu har han ingen kompis att bestämma över längre, han såg faktiskt ledsen ut på riktigt!
Imorgon är det lång dag med biologi, idrott och spanska, känns inte så lockande med ny vecka.
Jag tror jag ska försöka sova nu, ha det bra!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0