Svinisimmun!

Jag tog svinissprutan idag, det känns kan jag lova. Hade jag en yxa nära sängen skulle jag nog inte ens tveka att hugga av mig armen. Mår illa och fryser också, fy fan!
Sen är jag lite deppig för iphonen också..... har fått igång den och så nu men jag vet inte om jag vill ha den. Usch det låter så hemskt men det är med touch och inga knappar va inte riktigt min grej. Vågar nog inte säga något till pappa än heller, kanske bara behöver vänja mig lite?

Skoldagen var nog mest präglad av sprutjävlen. Tittade på uppvisning för niorna som eventuellt ska börja på tingvalla nästa år, den var hmm.. helt ok.
Kände mig lite invalid med en arm i stallet förut, men det gick och M blev hyfsat ren faktiskt.
Ska dra en movie och deppa tills övriga familjen kommer hem vilket borde bli ganska snart ändå.
puss på er!
/- Kajsa


Kommentarer
Postat av: emmsing

uuusch ja :( tur att vi hade våran vilodag idag! gick det bra att hämta sakerna? <3

2009-11-13 @ 14:10:29
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0