Vintervila.

Kändes som det var dags för en liten update nu kanske. Jag har haft fullt upp ett tag här och då har inte bloggen känts som det viktigaste att prioritera faktiskt. Lovet förra veckan blev riktigt bra, Stockholm med Emma var väl en höjd punkt, där inhandlades lite nytt till garderoben (som rensades i fredags) Igår var jag och Helena på Bröllopsfotografen den var rolig och värd att se!
Nu ikväll gjorde Muzze och jag sista starten för iår, vi blev först utan pengar på en helt ok tid med tanke på förhållandena. Regnet har höst ner i stort sett hela dagen och banan var 2sek tung. Börjar kännas som jag har gjort mitt inom ponnytravet snart också, det börjar bli dags på allvar nu! Fast ett år tänker jag fortsätta och då ska min lilla pussgurka ( vi hade pusskalas förut) L visa att han kan också. M har gjort det bra iår ändå, vi har inte blivit diskade en enda gång iår (första säsongen utan tror jag!!!!!)
Nu är det vintervila som gäller ett tag framöver, utan skämmas kan jag säga att det ska bli otroligt skönt. När det blir lite tid över ska jag sätta mig ner och planera för vinterträningen, för den ska iår bli TUFF! Mina killar ska vara biffar när de kommer ut igen i maj!
Har två prov den här veckan så förvänta er ingen uppdatering :p
Take care
/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0