3/10

Städ-och pluggdag vilket skämt. Jag har varken pluggat eller städat ett piss idag! Jo jag bytte faktiskt lakan i sängen i morse och fixade tre uppgifter i biologin för fem minuter sen. Kommer inte heller hinna med något av det imorgon, kanske lite plugg i bilen påväg till Stockholm.
Istället gick dagen till att handla, träffa Alva och Albin och hästarna. Jag, Tove och Alva hade disco till de gamla favoriterna Aqua, ni minns väl I´m a barbiegirl in a barbieworld......... Hahaha ungen kan ju dansa iaf, undrar bara vart hon har lärt sig alla moves?
Hästarna blev bara borstade idag. Hade tänkt köra Limerick men var inte så pepp på det när jag tittade ut genom fönstret imorse och det hällregnade. Sen tänkte jag att det är bättre att vänta tills han får tillbaka sin framsko på måndag, vill ju inte vara med om samma sak igen.
Nu blir det tv med en feting godispåse. Laddar upp inför Oaksfinalerna, jag vet att Pebblan kommer vara finast i sitt nya strasspannband! Det sjuka är att 3/5 delar av min familj inte inser hur jäkla stort det här är, de ska få se imorgon!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0