Barnkalas.

Jag såg nyss en bild på facebook, jag blev äcklad och det kändes riktigt jävla bra!

Idag har jag vart på barnkalas hos stora tjejen, redan fem år. Jag minns när brorsan ringde för fem år sen och sa att de hade fått en liten tjej, åren går för fort... Hon fick iallafall ett dockhus av oss och lite tillbehör till det. Av bara mig fick hon massa olika hårspännen/diadem/tofsar, välbehövligt. Muzze och Limerick gav henne sånna här låtsats medaljer, de var populära bland alla barnen även de stora.
Tog nog ett bra beslut när jag strök L från familjedagen för att istället åka på kalas, hon ringde imorse och snackade i 20 min bara om sitt kalas.
Jag & pappa städade altanen på förmiddagen också, flyttade upp kaninburen dit. Nu slipper jag gå långt ut på den mörka gården när jag ska ge honom mat.
Tar en lugn kväll och planerar inför veckan som kommer, jag kommer få fullt upp även om det är lov!
ha det bra!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0