Crazy!

Har nyss sett klart en wallander film med mammi, lite läskig så nu kanske jag får sova med lampan tänd inatt ;) nejdå så illa är det inte!
Nu kom jag att tänka på hur mycket jag hatar ( nej ogillar låter bättre) några i min klass, fattar inte hur vissa kan va så respektlösa. Ibland skulle jag bara vilja hugga huvudet av dom, okej nu lät jag som värsta mördaren. Men jag hoppas ni fattar. Idag till exempel sitter det tre lite hmm speciella pojkar framför mig och emma på matten:
- Nej jag behöver inte öpnna matteboken för jag kommer ändå få IG på provet ( tänk er att detta sägs av en person med gäll kines röst)
-Åh fail, fail
Typ så går snacket hos dom, sen kom de in på lite typ dataspel och annat kul? Jag som redan är assur säger till dom att hålla käften eller gå ut där ifrån, då bara skrattar de och säger något i stil med fail. Just i den situationen skulle yxan suttit fint! Uhhh behövde få ur mig lite ilska.

Åkte till stallet efter skolan, som idag slutade 12 (gillas starkt) Körde båda pownisarna och utamanade ödet två gånger, lite spännande sådär i min annars ganska trista vardag. Körde L först och hade nästan kommit fram till stora backen när det hoppar fram en älg 20m framför mig. Panik!!!!! Men L vände runt fint och jag beordrade att han skulle springa fortfortfort! Dum som jag är kör jag en vända till men vänder ganska långt innan älgställlet. Sen var det Muzzes tur, kände bara för att köra förbi stället där älgen stod. Inte kvar som tur var men det var spår överallt. Lite små läskigt sådär för man vet ju aldrig om de skulle få för sig att anfalla.

Imorgon ( eller idag är det ju förresten) ska jag hinna med mycket, plugga, städa, köpa massa saker till hästarna :D och hinna till dom också. Vi får se hur mycket jag lyckas med.........
Just det har kommit på att jag måste nog raka av pälsen på L innan han ska tävla, tror han kommer dö av värmeslag redan i transporten annars. Hur själva rakningen ska gå till vet jag inte, för ibland har han ju nerverna på utsidan.
Blev ett långt inlägg, det kanske är min grej att blogga på nätterna ;)
Men nu ska jag sova eller titta lite webtv först kanske :P
Puss & natti!!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0