Fridaynight




Jag är kär i de nya bilderna Emma skickade till mig förut. Så fina på min älsklingskille! Ni får ett smakprov här ovan, bara en av flera gudomliga bilder ;)
Har vart på travet en sväng. Eyeshadow startade, galopp i starten och sen inget tryck i henne. Kusken sa att hon inte fick ordentligt med luft så det kan vara något i halsen som täpper till. Synd om tjejen var det för hon var skärrad efter loppet. Fick ändå ett bra besked på travet som är lite hemligt, men en bra reservvplan är det!

Har även kört mina egna huliganer. Limerick sprang nästan ikapp den stora hästen med svansres, ja han är nog redo att starta snart utan hård träning. Muzze skulle jag rida. Inte Ms bästa dag, vände och va i diket flera gånger. Tillslut åkte jag av när han tvärstannde i galopp i uppförsbacken, slog mig lite så ett fint blåmärke på rumpan kommer det nog bli!
Skoldagen gick rätt fort slutade tolv, men jag gillar inte riktigt min klass. Det är inte så bra.......
Imorgon blir det nog plugg och städdag här hemma, inte minst en lååååååååång sovmorgon!
ha en bra helg!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0