Frisk igen!

Efter tre dagar i karantän är jag nu åter igen redo för att möta samhället, haha. Jag skojar inte jag har luggit (okej jag vet att det heter legat) i min säng i tre dagar nu, med några undantag. Snart har jag nog sett hela tv3s webtv utbbud skulle jag tro.
Imorse skulle jag egentligen gått till skolan, masade mig upp kvart i sju och insåg när frukosten var påväg tillbaka igen att jag kanske borde stanna hemma en dag till.
Fick iaf åka och pussa på mina killar förut, de har nog med största säkerhet saknat mig(eller inte) Tror Muzze hade haft fight med Pelle idag för han hade lite sår här och där. Jag tror att besöket där piggade upp mig så
imorgon blir det skolan igen, två dagar sen är det lov. Har börjat smygplanera en liten resa....hmmm.
Nattinatti blir det nu så jag orkar upp, vore ju lite kul om jag råkade försova mig nu när jag är frisk!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0