Galen rodeoponny!

Jag har pluggat, kors i taket! Bra gick det också, kunglig i biologi. Kan hela första kapitelet (tråkigt för mig att det är det korta och enklaste) En bra bit på vägen där.
Sen tror jag helt seriöst att det är fel i huvudet på Muztang. Idag var han rodeoponny ute på gärdet. Jag höll mig kvar förvånasvärt länge tills att satte in superstöten och galopperade och bockade samtidigt, då hamnade jag i gräset. Fin underhållning skulle jag tro. Inte fick jag hoppa upp tillbaka igen heller. Tog in honom och selade på vagenen i stället, slog och fjantade sig igen. Orsaken: en 30cm lång pinne som låg i vägen. Ja, ni förstår själva det är inte 100% där uppe!
Körde fort med Limerick också, gick väl sådär. Anmäler båda två imorgon och hoppas på gudskelov att L skärper sig på banan.
nu ska jag duscha och skriva ut spanskan.
take care!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0