HÖSTLOV!

Höstlovet har äntligen börjat, åhh vad skönt det känns. Jag har ändå lite att plugga på under lovet men det brukar det ju inte blir så mycket med. Finfina planer för veckan som kommer, bio med bästa H och Stockholm med E. Kommer bli ett nice lov!
Slutade tidigt idag efter matteprovet..... som var LÄTT! Befriande att skriva, jag gjorde alla uppgifter nästan helt utan problem. Nu återstår det bara att se om det gick bra eller inte.
Mamma mötte upp på stan sen, vi käkade lunch och kollade runt lite. Åkte till hästarna sen, blev bara lite pyssel där innan syrran hämtade mig och vi åkte till farmor och farfar en stund.
Hade för en gångs skull tänkt se hela idol, men nej. Jag har suttit och skrivit ut och häftat ihop program till familjedagen på söndag, tänk att det är så mycket jobb. Bra blev det iallafall så nu hoppas jag de uppskattar min ansträngning. Ska se vem som åker ut förhoppningsvis.....
Hoppas ni får en bra helg & ett bra höstlov (för er som har det)
/ - Kajsa




På höstlovet för två år sedan påbörjades inkörningen av dessa huliganer. Jag ler när jag tänker på allt vi hade för oss på den tiden ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0