Måndag

Den spännade gårdagen har satt sina spår, jag höll på att somna på biologin förut. Inte bra. Men jag och Petter har sett reprisen på loppet två gånger nu, hästen kan växla tempo iallafall. Vilken speed!
Seg måndag som vanligt i skolan. Efteråt blev det stressigt värre då jag skulle hinna köra båda hästarna innan det var becksvart. Lyckades hyfsat bra ändå måste jag säga. M var första turen, som vanligt aningen dampig. Andra turen var då L, vi körde ut i solnedgången, mysigt. Dock inte lika mysigt när man tio minuter senare är långt in i den kolsvarta skogen utan lampa. Men det gick bra och L kändes superfin. Nu har jag bara fått ett nytt problem med vart han ska starta! Jag tror att jag är otursförföljd när det gäller den ponnyn!
Måste sova nu, men jag ska ta och se Ensam Mamma söker först, missade ju det igår.
pusspåer.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0