Matte in my heart!

I ♥ Matte B. Kanske inte riktigt stämmer. Uh vad svårt det är! Man bara glömmer bort allt hela tiden för det är så mycket olika metoder att lära sig. Imorgon är det prov, Emma och jag tröstar oss med att det bara är ett delprov som antagligen inte räknas in så mycket i betyget, men ett G skulle sitta fint.
 Fick tillbaka spanskan idag, det gick oväntat bra med tanke på hur mycket jag hade tränat, eller hur lite är väl mer rätt att säga kanske.
Körde båda hästarna idag. L körde gasen i bott på hemvägen, idag visste han hur han skulle göra. Funderar på att ge kraken lite vintervila nu för att kunna vinterträna honom rejält sen. För att som fyraåring ska han vara 100% förberedd. M sprang på i sin ostbågslikanande stil, han får träna på någon vecka till innan han gör sin sista start för året, sen blir det långvila för den gamla gubben.
Nu måste jag organisera upp lite saker inför familjedagen på söndag som jag är ansvarig för, ganska mycket att göra och jag börjar känna mig aningen stressad. Livet har vart bättre om man säger så, men imorgon är det lov, frihet i en hel vecka ♥
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0