Meeting.

Jag har varit på ett lite drygt tre timmar långt styrelsemöte, det söög kan man väl säga. Lägg till där att jag har vart i skolan från halv nio till tre också. Plus att jag har hunnit med mina egna pownisar. Lite mat har slunkit ner under dagen också, som är långt ifrån slut känns det som. Har både matte och biologi att plugga, fast det tror jag inte kommer vara så givande elva på kvällen direkt. Måste mejla alla mina friends i ungdomsgruppen innan jag ska sova iaf. Sen blir det ett sedvanligt kapitel i engelskaboken, ett måste eftersom den ska vara utläst snart.
Pappa har hektisk vecka, många starthästar han har noll koll tror jag ;) Hubbub blev trea på valla igår, bra för att vara andra starten. Frenchwomen startade på åby ikväll, hästen är flurrad och kommer nog aldrig bli bra! Imorgon är det Eyeshadows tur, hemmaplan och allt!
Ska skriva ihop något fint nu innan det blir bok och mina ögonlock stänger sig själva.
puss!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0