Nakenfis!

Jag har gosat ner mig i sängen ikväll igen för att se ensam mamma söker, håller tummarna för att det ska funka idag. Annars mår jag lite halv bra, är lite ledsen och trött på personer som lovar saker och sen inte gör det de har lovat!
Hade biologiprov imorse, det gick bra tills jag upptäckte den sista sidan som var svår som bara den :S Haha helt desperat satt jag där och räknade ungefär hur många poäng jag kommer få. Borde börjat plugga spanskaprov ikväll men var inte så taggad för det och gjorde bara lite, får bli intensiv läsning tisdag-onsdag istället. Ser fram emot textkommunikationen imorgon, veckans roligaste lektion!
Tove hämtade mig efter skolan så åkte vi till stallet. Vi snaggade L. Men jag tror inte det är menigen att jag ska klippa mina hästar för maskinen krånglar alltid när jag gör det. Hade klippt en sida när den började leva sitt eget liv, fixade sig tillslut och hela pållen är hel nakenfis, dock lite hackig på ena sidan (var tvungen att skynda mig innan maskinen kollapsade) Sammanfattningsvis så blev det lite halvlyckat, han fick lite nya färger och blev 5cm smalare eftersom pälsen var råtjock. Nu ska bara skoproblemet fixas, usch min magkänsla säger att det inte kommer ordna sig.
Just det pappa var hemma när T och jag kom hem! Brun som bara den var han, fuskigt man känner sig som en albino när man står bredvid honom. Jag fick en ny parfym av honom, DKNY (den rosa) och en tillhörande duschkräm, lyxigt värre.
Nej nu blir det ensam mamma.... innan jag däckar.
/ - Kajsa



(hade tänkt lägga in en bild men det funkade inte, håll tillgodo tills imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0