PLUGG.

Hejsan! Sitter här i mitt rum med en hörlur i ena örat, eftersom den andra är helpajj får jag nöja mig med musik i ett öra. Det ringer i pappas mobil också, som vanligt. Han jobbar typ jämt skulle jag tro, men vem orkar ringa och tjata tio på kvällen?
Äcklig pluggvecka den här veckan, tror lärarna vill ta dö på oss innan lovet. Seriöst tre prov är inte ok. Spanskan är imorgon, är lite osäker på vad jag kan och inte. Kommer nog inte gå så bra tror jag. Sen ska vårt egenkomponerade svenska prov vara klart tills imorgon, jag som trodde det var på fredag fick lite extra mycket att göra ikväll. Höstlov? Ja tack!
Slutade tidigt idag, plus att jag smet tio minuter tidigare för att hinna med bussen till stallet. Körde båda hästarna. M var bråkig men glad och det är huvudsaken. L fick gå lite finslipande intervaller med ny utrustning; skor på alla fyra ( för ovanlighetens skull), öppet huvudlag och en käkpinne i munnen, okej ni förstår säkert inte ett dugg men det fungerade väldigt bra iaf. Han höll sig runt kvaltiden utan att ta i speciellt mycket så nu känns det bra inför söndagens äventyr!
Måste duscha och bestämma kläder tills imorgon, mjukis vore inte helt fel kanske men det bryter mot mina regler. Skulle nog aldrig gå med mjukis en vanlig skoldag tror jag, nej det får nog bli jeanskjolen, problemet är bara vilka skor jag ska ta? Måstemåste ha nya stövlar snarast! Vilka i-landsproblem, haha!
Ha det bra i kylan.
/ - Kajsa


Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

hej, nu kör jag igång med månadens blogg!

anmäl dig om du vill vara me!



puss! :)

2009-10-15 @ 13:37:52
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0