Prueba de español no está divertido.

Jag tittade mig just i spegeln när jag la in saker i min byrå, ingen vacker syn direkt. Stora svarta påsar under ögonen och ser allmänt sleten ut. Måste sova mer! Har massor att plugga och det har jag verkligen ingen lust till alls, biologin tog all kraft för den här veckan. Två prov kvar, spanska och svenska. Kör på gammal rutin i spanskan och hoppas att jag kommer ihåg.
Blev lite glad idag när läraren i text sa att jag hade talang, whoho det värmde mitt lilla prestationsångesthjärta. Emma och jag var ute och fotade stora delar av lektionen, kul fast jag tror de som såg oss trodde det var fel på oss uppriktigt sagt.
Ikväll kom äntligen(!) hovslagaren. Han tror min ponny är missbrukare eftersom han alltid måste få lugnande, tss han är bara envis. Idag fick vi trycka upp honom mot en box för att få honom att stå still( okej det lät som djurplågeri men jag lovar det skulle jag icke tillåta mot min prins!)
Nej nu ska jag sova för att se till att mina vackra påsar och huvudvärken är borta tills imorgon.
Godnatt och sov sött.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0