Sagolandet?

Nu när lördagen börjar lida mot sitt slut kan jag iallafall pricka av två saker på min att göra lista. Har pluggat och shoppat till hästarna. Satt helt seriöst och pluggade i fem timmar idag, det är lördag och inte okej med andra ord. Fast nu tror jag biologin sitter(Y) hann även med lite matte, men jag förstår ingenting ibland när jag ska göra hemma.
Dagens roligaste var väl att köpa saker till hästarna. Blev skor till Muzze, lite nödvändiga saker som en svamp, remmar och en skrapa och även en öronkappa med gummiöron till L. Nu kommer han få mörkblå åsneöron när vi åker till Axevalla, gulligt värre. Såg även ut ett täcke till honom, det behöver han nu när han ska snaggas. Ett flashigt turkosblått med rutor, killen gillar ju mode ;) Men det får pappa äran att köpa när han kommer hem från sagolandet som han kallar det. Misstänker starkt att min syster skulle gilla USA mucho. Hörde till och med sirener när vi pratade i telfon förut, värt att tillägga är att min fader på 26:te våningen!
Nu ska jag sova åker till grabbarna grus tidigt imorgon!
natti!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0