Taggar Axevalla!

Ikväll är jag hemma och taggar inför Axevalla imorgon, ska bli skit kul men väldigt nervöst! Både M & L har fått bra spår bakom bilen, 5 och 3. Bra motstånd för båda två, men jag vet innerst inne att de kan de också. Grejerna är packade och klara så imorgon ska bara hästarna fixas till lite.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, låg i sängen till kvart i ett. Jag vaknade faktiskt elva och kvart i tolv var jag uppe en snabbis och la dressen i tvättmaskinen. Pappa och jag åkte ut till Bergvik för att köpa mat och ett par skor till mig. Fick ett par stövlar från Scorett med mig hem, bild kanske kommer om ni har tur.

Filmen igår var bra! Värd att se verkligen. Lite läskig här och där, men det är väl så det ska vara antar jag annars hae den nog inte vart så bra. Vi träffade två andra filurer där också, betedde sig lite märkligt om man säger så. Men gentlemännen erbjöd oss iaf skjuts hem, iochförsig lite sent eftersom vi redan satt på bussen då, men det är väl tanken som räknas kanske?
Nu ska jag duscha och sen ta en tidig kväll för en gångs skull, måste vara utvilad imorgon( somnar nog i bilen ändå men)
/ - Kajsa

                                             
                                              Imorgon är det kämpa som gäller! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0