Tisdag.

Jag gör bara sånt jag inte borde. Som till exempel att sitta vid datorn när jag har hundra miljarders prov och läxor att plugga till. Har ingen som helst lust att ta tag i det, inte bra för det kommer märkas på resultaten sen. Men när jag får de där skuldkänslorna tänker jag bara äsch jag klara mig ändå! Bättring måste det bli snarast!
Jobbade undan två artiklar på textkommunikationen imorse, kände mig faktiskt riktigt nöjd med dom, inte likt mig. Efter skolan blev det stallet som vanligt, tror att någon har försökt sno min cykel för låset var lite uppbrutet! Hjälp, den fick stå kvar uppe vid stallet ikväll. Hade inte så mycket att göra i stallet idag, mannen som kan tala med hästar kom och skulle slå på Ls framsko. Nejdu det fick han inte för skrutten. Orkar inte ens ödsla energi på att bli arg på honom, för han är så knäpp att han blir söt. Hovslagaren tror iallafall att det är en liten stjärna, de brukar ha egen vilja och krångla. Hoppas det stämmer för då är det värt allt krångel ;)
Pappa ringde från USA förut, blev krångel med flyget men idag kom de fram iaf. Kändes lite konstigt där va klockan halv tre och här hemma halv tio...... Måste erkänna att jag saknar honom lite.
Nu måste jag sova annars kommer jag inte upp imorgon!
PUSS
/ - Kajsa


Galen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0