Veckans prövningar avklarade.

En ledig kväll ,första den här veckan och jag bara njuter. Idag på morgonen hade vi spanskaprov, ja det kan nog ha gått hur som helst tror jag. Första delarna var svåra, läsförståelse som faktiskt inte går att träna på. Sen gick det bättre när vi skulle skriva, så det kändes bra. Vi får se helt enkelt. Svenskainlämning sen, blev massa krångel så vi skulle lämna in den imorgon. Precis som jag trodde! Jaja nu var den ju klar så jag slapp skriva ikväll.
Kände inte för att ta bussen själv idag så jag väntade på Helena så vi kunde åka tillsammans. Gick och belöningsshoppade lite, haha låter lite konstigt/töntigt men är så uppiggande! Bara för att jag har varit duktig och klarade alla prov den här veckan. Blev två par björn borg trosor, två par strumpbyxor, vantar, en blus och eett halsband. Oj det lät mycket, men vissa saker var jag i behov utav (typ trosor, vantar och strumpbyxor)
Imorgon är det en kortis dag och det är skönt. Emma och jag ska på bio, flickan som lekte med elden. Tror den kommer vara jätte bra.
E & jag käkade på lilla saluhallen idag, ett supermysigt ställe med goda sallader och baguetter. Åt min vanliga bagge med mozarella och parmaskinka, så mycket bättre än skolans fisk-på-norrlänskt-vis, herregud vi bor i Värmland och här ska det vara fisk på värmländskt vis!
Ska ta och se något bra program på datorn innan jag tar en tidig kväll.
Ha det bra!
/ - Kajsa

Kommentarer
Postat av: eemmsi

maten var goodiegoodie, &ska bli mys med bio tomorrow! (godiset satt fint det med, haha) :)

2009-10-15 @ 21:04:43
URL: http://eemmap.blogg.se/
Postat av: Kajsiii

Verkligen! (både bio & maten :D) haha ojah men det vågade jag inte nämna :)

2009-10-15 @ 21:19:46
URL: http://kaajsasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0