A day off........

"Sjuk" idag igen, skulle nog vilja säga att jag tog en extra day off bara. Okej, jag är förkyld och hostar men jag hade med största sannolikhet klarat av skoldagen. Skit samma så här i början kan man faktiskt unna sig det lite(A) Men imorgon går jag dit, matte och engelska bara så det blir en mjukstart.
Dagen har mest tillbringats hos hästarna, (de blir ju inte smittade) Körde båda två, L fick gå lite intervaller. Gick ganska dåligt men jag vet att han skärper sig på lördag i stundens allvar. M joggade bara för att hålla igång kroppen. Gjorde även iordning Helenas hästar, usch vilka små grisar det är!
Nu ikväll gjorde pappas häst Hubbub debut, slutade på bästa sätt med vinst. Utklassade de andra, grymt bra!
Har även sett idol premiären och även andra avenyn, tisdagar blir tv dag ;)
Nu ska jag läsa lite i min nya bok, vänninan, innan jag somnar.
pussar.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0