Babysitter!

Det var ett par dagar sen nu, har inte haft någon direkt lust att skriva så jag har helt enkelt struntat i det.
Igår hade jag fullt upp hela dagen. Körde autoträning med Limerick, duktig liten kille. Var inte ett dugg rädd för bilen och försökte verkligen följa den när den släppte fältet. Körde ett snabbjobbb med honom sen, gick ganska bra. Lite ont i fötterna och dåligt trav men tiden blev bra. Barnvakt på kvällen/natten till Samuel och Herman. Åhh vilka goa ungar. Supersnälla och okomplicerade, gick hur lätt som helst. Såg Män som hatar kvinnor när de hade somnat, lite läskigt att sitta i någon annans hus och se en sån film men det gick bra ändå får jag väl lov att säga. Föräldrarna kom hem vid halv tre i natt och då fick jag taxi hem. Råkade även ta mig en power nap från 01.40-02.05.
Idag ska jag åka till alva och albin för att gratuelra albin i efterskott, hoppas på att min present ska vara uppskattad, men allt i bilväg funkar nog I guess. Nu måste jag fixa mig, sitter i min mysiga snobbenpyamas fortfarande xD.
ha en bra dag!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0