Pebbly i oaksfinal!!!!!!!

Gårdagen igår slog nog det mesta jag upplevt i travvärlden. Pebblan vann sitt oaksförsök! Lätt och med krafter kvar i mål. Jag var så nervös innan loppet, hjärtklappning i bött. Ganska odramatiskt ändå men man blir ju så nervös vid sidan av. Nu blir det final i början av oktober, med en miljon i första pris :D

Eftersom det blev rätt sent innan vi kom hem igår så var jag ju såklart väldigt trött imorse. Råkade försova mig sådär en timme bara, veterinären med L var orsaken sa jag till spanskaläraren som var aningen misstänksam. På tal om L, han var oerhört mycket bättre när vi sprang med honom idag. Visade nästan inga tecken på hälta vilket känns superbra. Red M som en sista förberedelse inför lördag, Pelle var med som sällskap och han var pigg och motiverad för en gångs skull! Kan bara betyda en sak, norksarna kommer inte ikapp på lördag? ;O Imorgon ska jag och Helena fixa hederspriser till alla deltagare, får se vad vi hittar på för fint.
Annars är det språkdag i skolan imorgon och på kvällen ska jag på maskerad, utan att veta vad jag ska klä ut mig till. Lite panik kanske.
Nu ska jag lägga mig och läsa lite i engelskaboken, alternativt min andra på svenska.
Puss
/ - Kajsa


Prisutdelningen igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0