Gröna foten

Hej! Känns som klockan är typ sju eller nåt för jag brukar aldrig vara hemma såhär tidigt på en vardag. Tog lite ledigt från skolan idag, var ju tvungen att följa med min bebis till doktorn. Det gick ganska bra ändå. Dock vet de inte vad som är fel än, men det kommer visa sig under de närmaste dagarna. Ingen hovbensfraktur iaf (tack gode Gud). Vi fick springa lite, klämma lite och även röntga fotsingen innan det slutligen kom på ett stort bandage runt hoven, som är grönt (väldigt stiligt) Jag tyckte han skötte sig bra för att vara Limerick, tror inte veterinären tyckte det samma hon sa " Vi har bara bråkiga patienter idag". L och en liten fölis. NU måste vi avvakta ett par dagar och se vad som händer, L får inte gå ut i stor hage gissa om han kommer bli rastlös?
snart ska jag åka ner och hämta min cykel i hockeyaffären, sen svänger jag förbi ridskolan och tittar på sötaste ungens ridlektion. Kvällen blir LUGN!
ha en bra helg nu gott folk!
/ -Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0