Hjärndöd!

Usch idag har det vart en stressig dag. Fick springa till bussen imorse (inte bra att börja på dagen på sånt sätt) Inställd svenska = håltimme och lång lunch. Blev Subway för mig och Emma, fina grejer det. Dryga lektioner på eftermiddagen. Sen stressade jag iväg till stallet. Skottade alla boxarna i racerfart. In med alla djur och ut på en körtur med Muzze. Helt ok. In med honom, duscha av lite snabbt och sen ut med nästa. Limerick var pigg och glad, känns ju positivt inför lördag. Känns som hela dagen har gått i rasande fart och nu på kvällen har jag äntligen slappnat av, ni förstår att min hjärna ligger hela tiden steget före och planerar nästa drag.
Hjärnkapaciteten för dagen är slut därför blir det inget mer skrivet på det här inlägget.
puss och sov sött!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0