Housewife?

Mjukstart är väl rätta ordet i skolan, hade två lektioner. Matten är svår som fan redan, känns bra när vi är på det lättaste kapitelet.
Gick upp från bussen till hästarna sen, trevligt välkommnande fick man med gnäggningar. Dock tror jag inte det var för att de var såå glada över att se mig, mest för att de skulle få gå in. Fixade alla ponnyboxar och borstade alla utom Poker, synd om han men jag hann faktiskt inte. Hann även tvätta lite tävlingsgrejer, börjar fundera på vilka grejer de ska få ha på lördag. Svårt val där, JA.
Tove och jag lagade köttbullar sen, de blev väldigt goda men inte så värst runda. Börjar bli riktigt bra på det här med att sköta ett hushåll ;) Tvättade en svartmaskin förut också, inte illa.
Ska läsa lite i min bok och bestämma kläder tills imorgon, annars finns det risk att jag missar bussen imorgon. Jag har sprungit i stort sett varje dag, men alltid hunnit med. Sen blir det kudden, gött dä!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0