Lite svårt med rubrik.....

Jag har övningskört idag igen :D fast idag hade vi mercan och dden är automatväxlad vilket gör det hela så mkt enklare, slippa hålla med kopplingen. Bra som bara den går det och jag är taggad på att börja lära mig på riktigt!
Har haft långdag i skolan, men bara tre lektioner.
 Körde L efter skolan och allt verkar bra igen. Så jäkla kul var det att han travade utan att ha ont! Tog bara i mer och mer på rakbanan hem, så nu letar jag lite lopp till honom!
Imorgon ska jag klippa mig, är sugen på att snagga av det ganska mkt. Ska färga det också, hur snyggt skulle det inte vara då med pagé? Tåls att tänka på tills imorgon........
Har lite bloggtorka nu, så jag har nu bestämt att det får bli inlägg när jag känner för det helt enkelt!
Nu väntar duschen och sen lite plugg.
take care.
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0