Måndag.

Lite dålig update här nu, men jag hade fullt upp under gårdagen med jobb, hästar och lite kompistid ;) Har ett fett blåmärke på arslet efter att jag ramlade av Muzze igår, det gör lite ont faktiskt.
Bara två lektioner idag, biologi och idrott. Biologi har blivit ett jobbigt ämne, bara tråkiga saker, tråkig skola och sorry men tråkiga klassisar. Massa läxor gör inte saken bättre direkt. Åt lunch med Rebecca och Evelina sen, trevligt värre. Idrotten sen var ju totalt värdelös att ens byta om till, men duktig som jag är gjorde jag ju det ändå. Vi som inte skulle paddla fick göra vad vi ville, alltså ingenting. Jag gick ut och träffade Helena istället, kvalitetstid kallar vi det. Lite trevligt snack och skvaller blev det.

Åkte till stallet sen. Skulle försöka ta av Limericks bandage, det var ju lättare sagt än gjort. Men tålamod är en hästägares bästa vän! Jag fick av det tillslut och upptäcker massa kladdig sörja, som troligtvis är var? :S Antagligen har en hovböld spräckts och kommit ut, det betyder att han snart inte behöver ha ont längre :D
Har pluggat lite nu på kvällen, det behövdes men jag har ingen koll ändå känns det som. Måste ta tag i skiten snarast, men inte på en måndagskväll! Nu ska jag snart bekanta mig med kudden så jag orkar upp imorgon.
take care.
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0