Old School tema?

Old School tema imorgon på skolfotot, jag vet inte ens vad det är. Teman är dömda att misslyckas! Min klädsel blir relativt diskret, jeanskjol med knappar som är hög i midjan, svarta tights, svart tröja och vita sneakers, eventuellt en vit adidaströja också. Väskan är också fullproppad med kläder inför kvällens äventyr, stockholm för att se Pebbly starta. Tanken slog mig att det är rätt sjukt att åka fram och tillbaka till Stockholm för typ fem minuters underhållning, men I love it ♥
Skoldagen har vart helt ok, inställd geografi. Fick tillbaka min intervju på textkommunikationen, den va jättebra sa läraren ändå bad han mig ändra och skriva till, för mig med prestationsångest betyder det att den inte blev bra :(
Körde Muzze efter skolan, han var glad! Det är bra för då kommer han kanske vilja springa fort på lördag, det kommer behövas för att inte norskarna ska hinna ikapp oss. L är fortsatt halt när man travar med honom, pappa får ringa ner till sjukhuset och se vad de säger där. Jag vill bara att skrutten ska bli bra någon gång!
Nu blir det sängen för att se lite utsövd ut imorgon iaf.
Godnatt mina vänner 
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0