Pebblan is back!

Hemkommen från travet för en tag sen faktiskt, har både hunnit duscha och fixat grejer tills imorgon.
Pebbly gjorde första starten idag efter långt uppehåll, slutade fyra men satt fast med allt i mål. Oakskval nästa onsdag, det är ju så att man måste med till solvalla då! Piercing gjorde första starten, ledde hela vägen men hoppade på upploppet och blev diskad. Måste säga att han har vissa likheter med en ponny, ben överallt.

Pappa hämtade upp mig efter skolan så åkte vi upp och fixade allt innan vi åkte in till Färjestad. Helt plötsligt bara kom Gooparnas hästbuss och stod på gårdsplan. "Här får du en ny häst" Tackar, tackar. En riktigt skönhet vare, Leonas Yaffa, ny favvo ;) 
Ska läsa min samhällsgrej (som jag bara har glömt helt enkelt) innan jag däckar.
Sovsött
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0