Shopping på Bergvik!

Sitter är med mitt ganska onda ben, har precis haft på isbalsam så nu bränner det som eld i huden fast det är ganska skönt. Pappa konstaterade att det hade blivit en liten blödning på baksidan av knäet så det är inte så farligt, men det blir ingen idrott imorgon. Lite flyt man har så missar man 5kilometarn ;)
Har vart på Bergvik nästan hela dagen, köpte ganska mycket nytt. Ett par ersättare till mina favorit jeans Miss sixty, ett par mörkblå Nudie som förhoppningsvis blir lika älskade som Miss Sixty. Blev även ett linne och en lång ärmadrandigpiké från H&M, en lång tröja från vila och en fynd kofta i naturvitt från carlings, som hade 50% rabatt på alla tjejöverdelar. Nöjd och glad med alla mina inköp!
Åkte till stallet med pappa sen, hade tänkt köra L men det blev så sent och jag har haft mycket läxor, sen kom jag på att det passar bättre för min planering att köra imorgon istället. Så så får det bli! Övningskörde hela vägen ner till stora vägen sen, det gick förvånansvärt bra faktiskt, lite svårt att starta och växla kanske men annars är det lätt!
Nu ska jag plugga lite till innan jag ska sova.
kram
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0