Sjukling

Jag är hemma idag, kanske inte dödssjuk direkt men inte helt 100. Skolsköterskan sa faktiskt att man skulle stanna hemma om man mådde lite dåligt. Kom på att jag måste ringa och sjukanmäla mig också...
Har ringt och anmält både M&L till Färjestad på lördag, kommer bli nervöst. L får följa med och lära sig och M ja det är hemmabana och jag vill starta honom ;)
Pratade med Mamma och Pappa nyss, de hade det varmt 40 grader typ, inte lite avundsjuk. Ikväll åker Helena med family till cypern också, innebär att jag är ponnyvakt en vecka. Lite anledning till att jag stannade hemma, måste bli frisk så jag orkar med det.
Nu blire frukost med täcket framför tv:n sen mys hela dagen. Eller ja klockan fem kommer hovslagarn så då måste jag vara i stallet.
pusspåer!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0