Sleeping

Snart somnar jag stående tror jag, helgens alltför dåliga sömn har tagit hårt på mig. Har vart hurtig som bara den idag, med cykel tur till och från stallet. Plus att jag och Muzze tog en ridtur förut, uppladdningen för unionstravet har börjat och i år ska vi fan vinna! Jag överlevde ju eftersom jag sitter här, lite vändningar här & där. Sen mötte vi även en livsfarlig svart katt och glöm för guds skull inte bort kossorna som anfaller bara men går lite för nära (enligt Muzze)
Imorgon är det orienteringsdag, ååhh vad kul det ska bli! Men jag har räknat ut grejen,
läraren älskar orientering------->kajsa&emma gör bra ifrån sig på orienteringen------->kajsa&emma får MVG i idrott!
Nu ska jag alltså sova för att orka med en dag i skogen, äh jag är van så det ska nog gå bra!
/ - Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0