Söndagkväll

Söndagkväll, redan. Tror att jag stannar hemma imorgon. Mår inte riktigt bra, förkyld och ont i halsen. Svininfluensan nästa offer?
Funderar på att öppna chokladkakan som ligger i vardagsrummet, den skulle ju egentligen ätits upp igår men då var jag ju inte hemma. Då borde det ju inte vara förbjudet att äta upp den idag eller... ?
Kinamat blev det idag, kul jag känner typ ingen smak så svårt att bedöma den. 
ska kolla vilka propositoner jag ska anmäla killarna till imorgon, sen måste jag kasnke kolla lite på biologiläxan innan det är dags för sängen.
kände att det här blev ett väldigt matigt inlägg, hmm måste sluta äta så mkt onyttigt tror jag och skriva om det annars kan man ju bli som .....
kram
/ - Kajsa






ps. kom på att jag åt mcdonalds till lunch, en sallad men ändå det här är inte OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0