Sovasovasova

Jag är trött och grinig. Vill bara krypa ner under mitt varma täcke, mysigt värre. Det får nog nästan bli så när jag har käkat och duschat.
Har jobbat i hockeyaffären idag, grejer överallt och bra på att städa som man är så var det ju självklart vem som skulle få det jobbet. Sen snodde jag med mig en ny bag hem som jag ska ha mina tävlingskläder i, den andra är hel trasig. Bästa med jobbet är att jag har blivit lovad en mobil om jag fixar skiten, så när det känns lite tungt så ser jag mobilen framför mig haha.
Åkte till hästarna sen. L såg faktiskt ut att må lite bättre, men vi måste fixa en mindre hage till honom, det får bli morgondagens projekt. Ska rida Muzze imorgon också, allt måste bli perfekt tills nästa lördag. Norskarna har ju fuskat som vanligt, tror att de ska ha med väldigt snabba hästar som egentligen inte får vara med, typiskt dom!
just det gårdagskvällen fick en lite oväntad vändning då jag åkte iväg och träffade lite vänner. vi åkte ner på kulturnatten, ganska ovärt men ändå en trevlig kväll med smått sjuka människor ;)
nu blir det mat och sen sova :P
/ - Kajsa


NI får en bild på ett kungligt ben också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0