Such a night.....

Vilken gårdag! Fick stryka Limerick, besviken ja visst men jag trodde nog det skulle vara värre. Var nog rätt så förberedd på det ändå. Det som är värst är att han hade nog vunnit om han hade varit fräsch, jaja det får jag ju aldrig veta. Körde ju Min Ty också, vilken jäkla liten häst. Bara sprang i värmingen, körde fort med spöt bakom armen, behövde inte ens driva bara att hålla i. I loppet sen blev hon alldeles för laddad och galopperade när det kom häst upp på utsidan, hon blev tillslut diskad och jag har faktiskt lite känningar i armarna idag :O
Sen var det Muzzes tur, dålig värming och jag hade räknat med att bli diskad faktiskt. Men icke för då gör den lilla skiten sitt livs lopp. Slutar trea på nya rekordet 2.01,3! Trodde helt ärligt att han skulle vinna i sista sväng, gick rysligt fort över upploppet men orkade/hann inte riktigt dit. Men det var ganska hårt, iaf om andra priset.
Nöjd med Muzze, bara att ta nya tag med Limerick, det kommer fler bra lopp för honom. Nu ska han bara bli hel och fräsch igen.
Kvällen blev väl inte som planerat direkt, haha. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi hade trevligt och kul iaf. Tack för kvällen, speciellt till B2.
idag ska jag på släktkalas, jippie vad kul det ska bli (ironisk)
Ha en bra dag!
/- Kajsa




ps. bilder på Muzze kommer när jag har fått av emma :P

Kommentarer
Postat av: emmsi

haha galet igår :) <3

2009-09-13 @ 15:53:42
URL: http://eemmap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0