Svinis på ingång!

Känns som jag börjar bli sjuk, börjar få lite ont i kroppen. Svininfluensan är snart här, då går det bara utför.
Annars är jag väldigt hungrig, men det finns typ ingen mat hemma. M&P är och handlar, sen ska vi äta pizza tjockisfamiljen. Trött är jag också, inte bara för att jag sover för lite utan jag blir trött på folk. När man försöker fixa och ordna, men ingen vill vara med. Den "fina" titeln ungdomsansvarig i Vpts kan nog 2010 gå till någon annan tror jag.
Skolan idag var ändå helt ok, dålig mat men allt kan ju inte var perfekt.
P har ringt runt till alla veterinärer i hela Karlstad området, ingen vill komma och ge lilla galningen lugnande för att kunna sko. Nu hade han tydligen fått tag i någon annan, så som jag fattade behövde han inte använda lugnande. Haha lycka till säger jag bara, så vidare han inte är mannen som kan tala med hästar så känns det rätt kört!
HAHA pappa kom nyss in och berättade om denna mystiska gubbe som imorgon kommer och skor Limerick, jag tror eventuellt att han kan vara mannen som kan tala med hästar.
måste bestämma pizza nu, ha det bäst!
/ - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0